Ekonomi

DeFacto ‘Her Dilde DeFacto’ Reklamı ile 100 Ülkeye Ulaştığını Duyurdu

‘Erişilebilir Moda’ sloganı ve dünya markası olma hedefiyle 2005 yılında ilk mağazasını açan DeFacto, 100’üncü yıl dönümüne özel hazırladığı ‘Her Dilde DeFacto’ reklam filmiyle 100 ülkeye ulaştığını duyurdu. Cumhuriyetin.

DeFacto, Cumhuriyetin 100. yılını reklam filmiyle kutladı. Yayınlanan reklamda, DeFacto’nun, Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılında, muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkma vaadiyle bir Türk markasını 100 ülkeye sevdirdiği mesajı verildi.

Uluslararası faaliyetlerine 2012 yılında Kazakistan’da açtığı ilk mağaza ile başlamış olup, geçen 11 yılda Asya’dan Avrupa’ya, Amerika’dan Afrika ve Avustralya’ya kadar 5 kıtaya ulaşmış olup, 500’ün üzerinde offline mağazası ve online operasyonları bulunmaktadır. 100 ülke. ile hizmet veren DeFacto’nun reklam filminde farklı milletlerden tüketiciler, Cumhuriyetin 100. yılını Türk bayrağı altında kendi dillerinde ‘Beni Seviyorum DeFacto’ şarkısını söyleyerek kutladılar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu